~~ HAPPY BIRTHDAY TO U...~~~


~~ HAPPY BIRTHDAY TO U...~~~

agaknya die akan bace ke,.??


xkisah la..

well i wish u selamat ulang tahun yang ke 24 tahn..
just wanna say that..
semoga sentiasa berada dalam redha Allah..
semoga sentiasa bahagia..
dont worry about me(eventhought time to think of me r finish)
i'm okay sahaja..

hmmmmm............. :-S


xde ape2 kot..

terfikir tentang sesuaitu untuk diberi.
tapi xjadi,, sebab pada hari jumaat ari tuh..
tgk surah.. time solat jumaat..
cakp pasal bersabar..
mcm mne nak sabar..
kite kene reda'
kalau pakwe kite kene rampas dengan org len..
kite kene reda'
berfikirla bagaimana jika sekarng dia sekarang..
begitu juga nanti. kerana HATINYA MILIK ALLAH..
maka pulang pada Allah juga..
jadi reda' dan bersabarlah..
jika jodoh walaupun terpisah di antara segunung yang paling besar dan tinggi.
pasti bertemu juga, seperti Allah memisahkan
Nabi adam dan Hawa, turunya ke bumi.
selama beribu tahun juga. baru bertemu kembali..






i just wanna forget EVERTHING..
harapan Allah akan tolong aku..
aku xmengharapkan ape2 dari die..
tapi mugkin sebab harapan yang die berikan dulu.
ada dalam hati aku.. sampai ke hati aku.
so.. secara logiknya. kalau aku xde perasaan kat die.
xmungkin aku akan jumpe die buat kali terakhir tuh kan..
sedangkan aku dah penat gile2 punya keje.
aku balik, mandi.. lepas tuh terus je keluar xckp gan abah.
xpasal la kene mara.. that crazy.
dan aku xsanggup rampas kebahagian dia hanya kerana aku
TAKOT.KEHILANGAN ORG YANG AKU DAH MULA SYG.
baru start. belom cinta lagi kot. so biarla berakhir.
just wanna say..
I MISS U ALOT.
RINDU NAK BERGURAU SENDA..
RINDU NAK MENGADU SEDEY..
RINDU DENGAN JANJIMU..
RINDU SEBB TERASA KEHILANGAN SUNSHINE.
YANG SELALU ADA UNTUK INGATKAN AKU
TENTANG KEHIDUPAN YANG GELAP..

RINDUUUUUU SANGAT2.. TERLALU RINDU..
AKU DAH XDE SIAPA2 LAGI.
YANG MAMPU DENGAR DAN BROKEN MY WORD.
SEMUA ITU DAH BERAKHIR SO..
AKU BERLAJAR REDA' DAN BERSABAR..
SEBAB BERSABAR XDE LIMIT.. DAN
ALLAH JANJIKAN KEBESARAN DI SURGA NANTI.

No comments: