sepulang

salam semua,
lama tidak berjumpe di blog.
sekarang hidup buzy aja..

well as u guzz wanna know.
i have my vication on Kedah.
(macam jauh sgt je,, hehheh)


excited x terkira berada dikedah.(even duet kering kontang)

well it not the point in my writing today.

sejak balik dari Kedah ni.
aku seperti pulang ke Melaka dengan Beribu Harapan..
bagai dilahirkan dari kenyataan yang harus aku terima.?
apakah itu.????

KEMATANGAN,

entah lah..

bulan febuary juga ada la bulan kenangan bagi aku.
aku akui bulan cinta ini juga memberi impak dalam diri aku.
my first date wit shahrul were in dis month.
10/02/07.. shahrul meniggalkan kenangan yang agak basi juga la..
almost ....... hmmmm???? 7 tahun,???
biar kebenanaran.?? okay.

kisahnya kini.
aku.?? yaeh aku.? aku lah.? aku.....
aku xtahu lagi apa azam yang paling sesuai untuk tahun 2014 ni.???!!
aku streeesss.???

aku..... okay lah mcm ni, biarlah aku berterus terang lah...

aku jatuh cinta dengan seseorang..
memang agak sukar untuk aku menerima hakikat ini.
kerana kegagalan yang lalu... buat aku memilih2 untuk,,,,
nak terima die atau cari orang lain jelah..

07/02 ni besday die,,
dulu aku pernah bagi baju kat seorg lelaki..
well ramai lelaki,,,, hubungan menjadi keruh lepas tuh..
kata orang yang terdahulu..
memang xelok memberikan pasangan berbentuk pakaian,
sebb hubungan akan lusuh seperti baju.( bunyi macam MITOS kan)
tapi aku percaya,, sangat percaya..
so aku pun kelirula,,

aku rasa mcm dah sayang...
macm dah cinta..
tapi die,,,
streeeessss la pikir pasal die..

1 perkara yang buat aku geram dan seballl pasal die..
nape la die ni jual mahal same mcm sharul..
but sudden bole jadi romantik nya.. alahai..

shahrul2,, hurm.mm,, (sebenarnya setiap kali aku kenal dengan org, a.k.a serius relation
 aku akan komper dengan perangai sharul)

mungkin kah die yang akan menjadi pilihan hidup aku ???

tarekk nafas dan hembooss...

k gud nite...

No comments: