memulakan kehidupan...

PERUBAHAN??!!

okay, pada 21/1 hari itu..
macm2 yang aku pikirkan.
bezday FIZI, aku wish.
ummm,, besday. die hmm,,,

21/2 besday azrul azrizal.. on the dot gak.
aku dapat msj from.a friends yang selalu tolong aku
jadi org tgh antara kami..

MEMULAKAN HIDUP YANG BARU.

mungkinkah tahun ini, atau tahun depan
status SINGLE ANG AVAILABLE.
aku akan tamatkan,,
bergantung dengan ekonomi.
dan AKU.?

kenapa dengan aku.??
aku belum sedia loh...
bile fikir punya fikir..
kawen memang la bessstt..
tappi tanggjawab tuh sappe nak jawab esok..??

jadi....

kisahnya. dengan sapa yang bagaimana,,
kali ini belum masa untuk aku cerita sapa kah die,,
mungkin suami orng.??
atau mungkin suami aku..
hahahhahahahh..
mungkin die bujang, atau mungkin baru je bujang..
atau mungkin keje kerajaan..
atau baru nak keje kerajaan..
hahahhahahah

yang pastinya..
~dalam tidur dalam terjaga.. ku ucapkan salam sejahtera.~~~

aku akan mulakan HIDUP baru..
apa itu.?? nanti aku fikirkan nak eloberate macm mne..
huhhuhuhuu




No comments: