NAK NGARUT GAKKKKK.??!!

oleh kerana teringin sgt nak menulis, aku counter diri untuk mengarut gak hahhaahha,,,

aku suka kerja aku,,
sebenarnya,, aku memang suke kerja aku,
ape yang aku lakukan,, suke atau tidak..
aku akan suke dengan kerja aku,dulu, kini, akan datang dan selamanya ,,

ASALKAN....

jangan la ada org gangu kerja aku,, bole sepoiii,,

kenapa aku berkata begini rupa.??

aku tgh kecewa,, sbb tuh ckp gini..
kerja,, xpernah mengecawakan terutamanya bile kita letak
10003%  dalam kerja kita, sbb it reflect,,
tapi walaupun kite letak 999999% kepercayaan kite,
kesanggupan kite, kerelaan kita untuk seseorng,,
yang dapat hanya la.what aroud goes around

aku dah penat laa.. tapi sape yang xnak hidup berpasangan kan.?
soo as countermeasure.???? entah la x fikir pun..
sbb nak ikotkan kehendak keluarga,
hati ini merrrraaannna...!!?? aku xcukup sedia nak hadapi ni semua,

yang penting aku suke dengan ape yang aku lakukan..

SEBAB.?????

 what u give,that it, u will get it back,,!

TERUSKAN BERUSAHA,.??!!

sebagai budak mekanik kete,, huhuuhu

sebagai juruteknik pembuat HM370.. tanng kepak je,,

sebagai, seorang yang sengat penuh motibasssii,,

sebagai makcik ais kellimmm,,

sebagai hmm.???

sebagai doc con

kami kawan baik,, huhuhu

sebagai budak comott,,

akhir sekali sebagai.;

anak sulong kepada 7 org adik beradik ini,,
yang penting                                 


    HAPPYY.??!!

No comments: