kemaaf yang rase bernilai

07/02/2014-

aku dapat mesej dari hafizi omar.
agak lamee akuu pandang screen fon.
lame gak lak. tapi aku sambung buat keje.

lepas tuh aku pandang fon yang kesepian kat situuh
yelah. sidia keje malam. pagi2 mcm gini.
mmang la dia membuta je,,
aku fikir kejab, hari ini hari jumaat.
tarikh.. xde y special puun..
hmm, aku pun bace msj tuh

~ salam, nad aq minta maaf. aq th aq byk slh dgn ko, maafkan aq.~~

waktu tengah hari yang panas terik..
tapi aku terasa disirami air sejuk yang mengigilkan badan..
huuhhuuhhuuhuu..

hanya dengn 1 msj.
dendam aku yang sekian lame
aku baru rancang nak buat sesuatu dalam masa terdekat ni..
tibe2, aku terlupe.. hanya la ~ DIA DAH MINTA MAAF.~

hebatnya maaf yang die bagi kat aku,,
sampai semua dendam dan marah aku hilang selepas bace msj tuh..

welll.. entah la.. hati ni risau pulaq bile mcm tuuh,,
cume,,

Ya Allah,
Keberikan kesempurnaan iman kepada die,
Berikan kesenangan dan keredaan MU buat die.

Ya Allah,
terima kasih, kerana ko hantar die untuk padamkan dendam aku pada die juga.

well,,
aku cume nak letak sikit gambar kenangan aku dgn die..




No comments: