Hanya 1 ujian,

Assalamualikum, salam sejahtera,

okay,,

selamat hari raya semua,,,
terlalu lame memeram blog,
terasa kosong,, tapi makin ramai yang membaca.
Alhamdullilah,,
(hahahahhah, ada y bace ke.?)

okay,

terlalu banyak yang belaku,
kali terakhir aku update adalah ketika aku balik kg dulang
hmmmm,,, lebih dan kurang 4 -5 bulan gak la,,
sekarang ceritanye juga di tempat yang sama,,

sapa sangka,, aku akan bertemu jodoh di KG Dulang.??
hahahhah,, ibarat cerita novel,, ahakkkk.?

nak tahu dengan sapa.??

taaaarrraaahhhhh???

mohhh cari yang mane 1.??

ahahhahahahah,,,

tapi kisahnya,,

entah kenapa,, hati menarik diri dari menjadi milik die,,

aku xsedia lagi loh,,,

cume die akan jadi kenangan yang gila dalam hidup aku,,

itu sudah pasti,, ahahakkkk,,

"keja pun elok daaa,, nak kate x hensem,, hensem la tuh... ape lagi yang ko nak,,?? ko sendiri kata,, xpela kali ini, aku ikot pilihan keluarga,, tapi sekarang ko buat keputusan belakang kami.? kenapa kak.??"

jawapan die ENTAH.??

MUNGKIN SEBB INI,, AHAKKK,??
MUNGKIN JUGA SEBB INI, AHAHAHHAHA???!!

MUNGKIN SEBB INI.? MYVI KE PASIO?? YANG PENTING COMPACT CARRR..


 kalau aku cakap sebb die.?? Arwahyarham Shahrulnizam Othman,
boleh terima.???





Sebenarnya die okay je pun,, cume keadaan sangat mendesakk sehingga aku buat keputusan,,
cukup lah sampai disini sahaja.. adiosss.. next time kalau jodoh kita bertemu lagi yeb.?
EN. BADRUL HISHAM JAMALLUDIN.

p/s= sory curi gambar kat pesbookk, sbb nak buat cite ni, hahahaha...
dari budak HONDA yang selalu lambat pergi keje.?? adoooohhhhh.??!!



No comments: