dunia penulisan aku

Assalamualaikum.
Aku memang suke meluahkan perasaan aku melalui penulisan.
Namun kelemahan aku adalah ejaan.
Bahasa melayu ke English aku taram.
Pengalaman aku menulis tuh dari sekolah menengah.
Time duduk asrama memang la amt membosankan.
Jadi aku wujudkan dunia aku sendiri dalam selebar kertas putih.
Bentuk cerpen mahu pun puisi dan sajak.

Pernah aku buat rakan2 menangis dengan karya aku berkisarkan kekeluargaan.
Kisah seorang abang dan adik.
Tapi penulisan itu dihina oleh cikgu bahasa melayu aku kerana ejaan yang typo.(ni betul aku sendiri gelak bile bace)
Aku stress gile mase tuh.
Time tu aku nak SPM, tuh yang bahasa melayu aku dapat A2 je.
Kalau yang mengikuti karya dan penulisn aku di blog pun pasti stress dengan typo akukan.
Potong stimm.. hahahahha..
Ape2 pun. Aku tetap akan menulis.
Sebarapa yang mampu dalam blog aku ni.
Kerana ini la dunia aku,
Ini juga cara aku mengespresikan diri aku sendiri.

Welcome to my life,
Enjoy reading.

No comments: