lagi2 kisah perampas

Assalamualaikum,
Hye reader, how r u.?
Hope u guys have a very great life ever.
Bila dah lama x menulis, pastinye bile muncul entry baru,
Adalah cerita baru dari aku,
Pengalaman hidup aku,
Sepanjang aku berkenalan dan berhubungan dengan lelaki,
Ini pengalaman pertama aku berhadapan dengan situasi aku benar2 dah rampas pakwe orang.
5 tahun yang lepas, seramai 3 orang ‘kawan’ lelaki aku, dirampas orang.
Berlaku la sedikit, cakar mencakar,,Tumbuk bertumbuk, terajang menerajang, tapi yang muda la yang akan menang, but after that, they start to fight and broke up, aku la juga yang dicari balik. ( xpaham la aku)
Hakikatnya aku x geti nak cemburu sangat. Aku pun terlalu muda,Aku x suke di kongkong, dan xsuke nak mengongkong.
Persoalannya, mengapa.? Mereka begitu yakin berebutkan si lelaki ini,
Dan bile dah dapat, xlama kemudian hubungan tuh x kekal juga sebenarnya.
Lagi memalukan sebilang orang y mengetahui kisah aku, ko dan die ini, pasti akan membawa mulut masing dengan pelbagai siri cerita akan boleh di karang menjadi sebuah novel. Maluuu ooooo,,
Bila aku berhadapan dengan situasi ini, aku akan menganggap bialah be the best man win, tapi bila dia datang balik kat kite mase tuh dengan seluruh tenaga kite move on dari kekalahan. Senang2 pulaq die datang minta maaf. Nak kite balik pulaq tuh, as what.? Just his girlfriend. AGAIN.?
DI MANA SEBENARNYA KESETIAAN DAN KEJUJURANNYA.?
Persoalan nya disini,,,?? Haruskah kali ini aku melawan untuk dapatkan die, walaupun die x pernah kate cinta pada aku. Cukupkah sekadar tindakan die, membuatkan perempn yang menyerang aku tuh mengundur dari serang aku,adakah itu salah satu bukti yang dia, lelaki itu dah pilih aku,? Tapi kenapa masih berhubung, dan bila aku persoalkan tiada jawapan yang boleh hilangkan teka teki aku ni,
Semurah itu kah cinta aku yang harus aku berikan.? Walaupun hampir seluruh jiwa raga aku curahkan  pada die, xkan aku sanggup tunggu drama senetron ini berlansung selama bertahun lamanye (drama melayu sebulan je..). aku x suka berebut. Sebab dari aku kecik aku x pernah di ajar rebut barang orang sebb aku ni kakak. Memang pasti akak akan dapat yang baru punya. Tapi aku diajar berkongsi, dan aku x kisah kalau harus berkongsi. Aku x tamak pun. Tapi aku x suke bila dijadikan bahan pelepas rase rindu je.
Enough all this shitttt,,

No comments: