GENAP 1 TAHUN DAAA

assalamuulaikum,,

18/08/2014

adalah tarikh keramat aku..
genap lah 1 tahun perkhidmatan aku dalam 
THE POWER OF DREAM syarikat.

sepanjang perjalan 1 tahun tuh,,

berliku jalan mengharui sehari harian,

antara pencapaian2 aku,,
 














nak memiliki kereta honda memang xdapat la derr,,
but as a beginner,,
huhuhuhu..

Honda Wave Future..

 bonus pertama tuh,, ku hadiahkan mama kereta racing..
(dari luaran jelahh.. hehehe)


sebab berura-ura nak kawen tuh,,, aku pun terbeli lah set katil ni.. tapi cantikkkk,, so xde r menyesal sgt.heheheh
peehhhhhhhh.?? memang seronok tidor atas katil ni,,, 

so total rough my salary adalah dalam 13 K in a year untuk aku bina harta2 aku..

next target.?????


ada ramai yang tanya,? ko keje sebagai ape.??

aku Technician je,,

tapi ape yang aku lakukan,,??

ni.???






aku pun xpasti appe yang aku buat.?? ahahhahahahha
JUST ENJOY THE SHOW.???





No comments: