Rahsia Allah tuh 1001, kene percaya.!

Assalamualaikum..??
heheheheh
well makin ramai yang membaca yeb,,
bagus2, Alhamdullilah,
Moga Allah buka pintu rezeki buat kalian semua,

i feeelllllll.??????? GREEETTT.??!!


kenapa eh.???
okay, aku rase aku adalah orang yang paling beruntung,
kerana Allah berikan aku insting yang kuat,
mother's feeling la orang putih kate,, huhhuhuhu
dalam mencorakkan jalan hidup aku,
terutamanya pilihan aku sendiri,
Alhamdullilah,

walaupun terkadang terdetik dihati ini akan ragu2,
akan was2, akan syak sangkaan yang salah,
Alhamdullilah, Allah sentiasa bawa aku dekat pada-Nya,
Alhamdullilah, Alhamdullilah,Alhamdullilah.
walaupun khilaf yang aku lakukan amat besar,
namun Allah masih mahu aku melihat kebesarannya,
aku kene la lebih yakin,

ceritanya mcm ni.??

ehhhh,, nak kene cite kew.?? xpayah la,, hahahahha
biarlah kali ini, RAHHHHSSIIAAA,,, hahahahh

okay itu saja buat saat ini,

ada sikit tatapan sepanjang open House tempoh hari,,











aku xtau kenape gambar xberapa yang baik malam tuh,,
huhuhuhu DSLR aku x berfungsi,, tibe2 je ada errorr,, hahahahhahahah,,
poyohhhhh,.??!!