apa yang aku tulis

assalamulaikum,,

hola,,,,
ada orang suruh aku berhenti tulis blog,,
and berhenti mengaibkan diri aku sendiri di blog,,
satu dunia tahu..??

tapi.???
adakah 1 DUNIA KESAH.????

aku tahu apa yang aku tulis,,,
aku tahu siapa yang akan baca,,
apa musibah yang akan aku terima,,

tapi APE MOTIFNYA,,??

semua pakar motivasi akan cerita yang baik2,,
yang indah2 tentang dunie.??

sedangkan dunia ini KEJAM.???!!
MERUPAKAN 1 MALAPETAKA,,,
sbb,, indahnya alam roh,,, tanpa amalan hisap,,
duduk dengan malaikat dan of cos Allah,,
tibe2 kite dicampak ke dunia,, macm Nabi ada,,

pokoknya,,,

memang kenyataan yang pahit yang aku tuliskan,,
bukan bertujuan untuk bawa kalian ke alam
cinta novel yang xhabes2 nak berangan,,

well back to earth,,
biar la APE PUN YANG ORG FIKIR TENTANG AKU,
BAIR BAIK ATAU YANG PALING BURUK DALAM DUNIA NI,,
SEBAB,, AKU NAK JADI SEMUA..??

mungkin ada ber billion orang dalam dunia ni,,
yang akan membaca, dan terus membaca,,
tapi mungkin 1 org yang akan jadikan kisah aku sebagai sempadan hidup die,,,
agar dia menjadi org yang terbaik didunia ni,,

sebab aku x mampu jadi yang terbaik,,
ttapi dari kesilapan, aku belajar untuk x ulang lagi,, 

p/s: kepada die,,

aku minta maaf,,, aku XAKAN jadi seperti yang ko mahu,,
sbb dah terlambat... i soryy..?? aku dah corak hidup aku yang berbunga2,
ada ayer terjun dan batu bata,,,

kalau 10 tahun yang dulu,, ko sedar ape yang ko lakukan,,
mungkin akan jadi yang ko mahukan,, mungkin,, aku adalah Nadziratul Zulaikha ko..
tapi maaf,, sbb benci dan dendam, dah tersemat di hati utk ko,,
maybe u will erase all,, but if i let it,,

No comments: