Cinta suami org.

Image result for cinta suami orang


Hot kan tajuknya.

Banyak penceraian berlaku kerana orang ketiga. aku mungkin salah seorang daripada orang ketiga itu. kenapa ini belaku.

' salahkah aku mencintai suami org?'
' akula jalang yang mencintai suami orang?'

bla.. bla.. bla..

Dalam kes aku. 

Jatuh cinta itu fitrah. tapi curang itu dosa dan Al-quran tegah kita daripada berkelakuan begitu.( mengoda hak org)

aku pernah mencintai suami orang. Malah kami berkerja bersama. aku akui jatuh cinta itu fitrah. Fitrah aku yang kesepian dan sedang mencari pasangan. perasaan itu hadir tanpa sedar. terutamanya bila terlalu selesa berkongsi cerita dan idea. Bila melihat dia bersama isterinya terdetik rasa, kenapa bukan aku? saat itu nafsu akan menguasai akal untuk mendpatkan sesuatu yang bukan milik kita tetapi kita kna rampas!

Poligami? siapa yang mahukan? tapi dia halal. semasa aku masih bersama dia, aku selalu bertanya pada diri. xsalahkan kalau poligami. aku bukan perampas. aku cuma mahu berkongsi kasih si dia. kenapa kene tuduh aku merampas sedangkan aku x mintak untuk mereka berpisah. saban hari aku menatap potret keluarga dia. senyuman si isteri, senyuman si suami, anak-anak yang makin membesar. bagaimana aku ingin meletakkan aku bersebelah dengan dia dan keluarga dia yang semakin hari, semakin memerlukan dia. aku juga perlukan dia. Dia? adakah harus memperjudikan masa untuk kami semua. bagaimana dengan dia?

Kerana itu, aku masih begini. masih melihat dia, dengan ahli keluarga barunya. yang comel dan isteri dia yang ceria dan makin mempersona. dia? entahlah telah berpindah ketempat lain. ketenangan melihat kebahagian dia. mungkin tidak dapat aku lihat andai aku meneruskan niat aku kerana CINTA. maka aku terus berjalan dan terus berjalan. agar dapat aku temui suami aku bukan suami orang.

Moralnya de story ini, (hahahha)

ramai suami orang yang berkawan rapat dengan aku. dan aku sebagai permpn, kehormatan aku terhadap wanita lain harus aku lihat dahulu. bagaimana aku tidak mahu diperduakan begitu juga mereka. jadi jika dia buka pintu kecurangan. aku sendiri yang perlu tutup kembali pintu itu, agar tiada orang yang terluka, aku pun x pening kepala yang bergaduh la nak jaga org ini la. nak jaga org itu la. fitrah lelaki memang gatal. kita yang x berapa gatal ni perlu la ubah kepada lebih berrrrr hotak sikit.. kalau suami kau mengatal dengan aku jangan slahkan aku, KAU GODA LA DIA BALIK. SUAMI KAU KOT HALAL. YANG KO G CURANG DENGAN ORG LAIN PULAQ DAH KENAPA BODOH.????

luahan hati seorang perampas.

No comments: