Left 2 month to end 2018

Assalamualaikum,

2018 left 2 month. A lot of memories happen but took me a lot of experience to be feel.

lama giler x update blog, salah satu sebabnya hati retak seribu,
terlalu sibuk dengan mengubati diri sendiri,

okay,
sebenarnya banyak je entry yang dibuat Offline. 
masih belum nak post, belum lagi nak belik2. atau mungkin mmg x post sampai bile2. hahahah..
tengah tggu destop sendiri kat rumah, nak cuba hidupkan kembali blog ini,
bukan nak kumpul pebaca pun, tapi sebagai terapi diri,

depression is one of silent killer pains.

ok sedikit update tentang diri sendiri,

saya dah berkhawin, pada 17/6/18- with Mr. Zulkarnain Nah timan, seorang Duda.

happy As a Married women, dan saya baru keguguran anak pertama Iskandar 1. huhuhu

banyak yang saya lalui dalam tempoh 10 tahun kebelankang. tapi 

semua itu sebuah pengalaman yang amat berharga sebagai seorang hamba.

ins sya Allah, saya akan terus menulis walaupun tatabahasa, dan grammar teruk sgt. english language sangat la terus. saya akan terus menulis utk tidak membiarkan saya dalam depressi.

peace... Assalamualaikum.
majlis nikah yang sederhana di my hometown
pagi double
malam, i lost him 6 weeks

No comments: